Angiv din fulde stilling (din titel) og beskriv kort, hvad du primært laver/lavede
på din arbejdsplads:
| Values |
Categories |
N |
| (sociale, psykiske og fysiske problemer |
|
1 |
|
| - undervisning m m |
|
1 |
|
| 4-stjernet hotel. |
|
1 |
|
| 98% til eksport. |
|
1 |
|
| Artic Line A/S |
|
1 |
|
| Centraladministrationen |
|
1 |
|
| DRM-systemer hos kunder |
|
1 |
|
| EDB virksomhed |
|
1 |
|
| Fundraising |
|
1 |
|
| PR-person. |
|
1 |
|
| Server |
|
1 |
|
| Skovarbejder: Forf. arbejde på skovdistrikt |
|
1 |
|
| Ungdomsskolelærer/ aften |
|
1 |
|
| af heste og ponyer. Uddelegere arbejdsopgaverne |
|
1 |
|
| af hjemmeside (salgsside til kunder), fakturering |
|
1 |
|
| allergi undersøgelser og lungefunktion. |
|
1 |
|
| anden måde |
|
1 |
|
| ansigt, ryg - salg af produkter |
|
1 |
|
| ansvar på handelsgymnasiet |
|
1 |
|
| ansvarlig for logistikken til Kosovo og Afghanist |
|
1 |
|
| arkivering, lettere bogføring samt tasteopgaver |
|
1 |
|
| arrangerer kurser, konferencer o.l. |
|
1 |
|
| bogholderi, arkivering |
|
1 |
|
| center) fordrer dyr/renser hos dem/henter foder |
|
1 |
|
| deltid (supplement til SU) |
|
1 |
|
| dernes fravær under sygdom og ferie m m |
|
1 |
|
| div. ad-hoc opgaver. |
|
1 |
|
| efter trafikuheld |
|
1 |
|
| erhvervsvirksomheder. |
|
1 |
|
| etc. Desuden som hjælp til teatergrupper o.lign. |
|
1 |
|
| europæiske lande. |
|
1 |
|
| faglærte |
|
1 |
|
| firmaets faglige udvikling. |
|
1 |
|
| for psykisk handicappede mennesker |
|
1 |
|
| for ældre og handicappede. |
|
1 |
|
| forb m opsætning + ombygning Fyringsråd |
|
1 |
|
| forhandle handler på plads |
|
1 |
|
| forurening |
|
1 |
|
| fx hjertestop, ulykker, overf. til andet sygehus. |
|
1 |
|
| glatførerbekæmpelse |
|
1 |
|
| hjemmepleje |
|
1 |
|
| industri |
|
1 |
|
| int. fora, politiske redegørelser, ministertaler |
|
1 |
|
| kvalitet-system ISO |
|
1 |
|
| kvalitets/ projektansvarlig og personalepleje |
|
1 |
|
| laboratoriearbejde. |
|
1 |
|
| lægesamtaler, personalemøde |
|
1 |
|
| m.m.) |
|
1 |
|
| maskinteknikkere |
|
1 |
|
| megen kundeekspedition |
|
1 |
|
| mobiltelefoni |
|
1 |
|
| mærkede varer |
|
1 |
|
| n begrebsindlæring |
|
1 |
|
| ningsinstitution |
|
1 |
|
| og vejleder. Sundhedssamtaler på en folkeskole |
|
1 |
|
| ombygning eller bare friværdibelåning |
|
1 |
|
| områdets kunder, samt udvikling ( ca. 50 medarb.) |
|
1 |
|
| optimering |
|
1 |
|
| organisation |
|
1 |
|
| passe/aktivere dem til de blev hentet |
|
1 |
|
| planlægning |
|
1 |
|
| procesnetværk |
|
1 |
|
| på min arbejdsplads |
|
1 |
|
| realisere sig selv. |
|
1 |
|
| sager til afgørelse i Sø -og Handelsretten |
|
1 |
|
| samt gennem eget firma. |
|
1 |
|
| selv i påkrævet omfang |
|
1 |
|
| skrivevanskeligheder |
|
1 |
|
| småfejl ved pc |
|
1 |
|
| som eneste sted i landet. |
|
1 |
|
| som regnskaber og selvangivelser |
|
1 |
|
| sprog og kommunikation |
|
1 |
|
| sætter gerne etniske minoriteter. |
|
1 |
|
| til visuelt flyvende luftfartøjer. |
|
1 |
|
| tilbud, fakturering, kreditering. |
|
1 |
|
| tion |
|
1 |
|
| tionsudvikling |
|
1 |
|
| udd.ansvarlig for køkkenass.elever |
|
1 |
|
| udvikling |
|
1 |
|
| undervisning som ekstra |
|
1 |
|
| vedligeholdelse |
|
1 |
|
| vi havde, er på skole |
|
1 |
|
| virksomheden) indkøb + salg + vedligeholdelse osv |
|
1 |
|
| værdigt liv |
|
1 |
|